COCOS RUGBY

domingo, mayo 14, 2006

I Sopar Mitic Cocodrils/es



Despres de molt esperar va arribar el dia en que els Cocodrils i cocodriles van compartir taula... i de quina manera!
Cocodrils: Ermen, Colora, Cornella, Punky , Motivao, Lagartija, Arrebato, Rapitenc i Satan.
Coques: Convers, Burbu, Castro, Elena, Gina, la Captain i la Vane.

Encara que superades en numero, les cocodriles van deixar el llisto molt alt i crec que van demostrar sobradament com les gasten.... El joc xorra de la mano izquierda amb que la Gina va intentar emborratxar el personal, la Convers amb la seva particular taja insinuant perversions amb els jugadors de la Ub, les frases de la Captain com " Les coques nunca se duchan", la Burbu y sus fintas de ensenyar las perendolas... i molt mes!
Per part dels Cocos, un lamentable entrenador que no bebia perque lendema tenia partit, un Rapitenc trallant a dins dels xinu davant la camarera, un punky negativisim i depressiu, i un capita rajat que no treu la xorra ni que el matin... Sort! Que varem tenir un novato que va estar a la altura, Arrebato Man of the night lo dio todo, va fumar fins que ja no vocalitzava i va retar al Ermen encara no sabem perque!

Nanus! Ho fotem algu, o las coques ens passan per sobre! Quin ritme, deu meu! Aixo promet!
Sento haver tingut que marxar pero lavio no esperava...

Espero veure a tota la penya aquest dijous a la fotuda Cafetera i la setmana seguent al Cocodrulu Cup, ok?
Explikeume com va acabar la nit i si algu va fer alguna animalada!

Aquest dijous la Cafetera torna a Blanquerna!!!

Satan

6 Comments:

  • Perdoneu!!! Al acabar el sopar, va arribar tambe la Sub captain de les Coques... la Eli!

    By Blogger Satan, at 14 mayo, 2006 23:26  

  • Jopé, per un sopar que no puc anar a tope i em poseu a taula 8 ties de bandera. Y a sobre em dieu que el puto negatiu del punky va tenir contactes carnals??? Terra traga’m!!! Tot per perdre la final -després de dues hores (pròrroga inclosa) de rebre osties per tot arreu- a penaltis (buenu, xuts a pals).
    Si lo sé em quedo tombant a aquests novatillos pujats de fums. Un em va reptar!!! Serà possible!!! Haurem de limitar el consum de porros dels nostres nois o això acabarà torçat.
    Només dir que estic orgullós de pertànyer a una tropa tan... tan... buff per molt que hi penso no se m’acudeixen adjectius positius. Sigui com sigui som collonuts/des.

    By Anonymous Anónimo, at 15 mayo, 2006 18:23  

  • Ei coc@s!!!! el sopar va star d puta mare. a les presentacions hi vai trobara a faltar una miqueta d carn!!!xo weno us ho perdono x ser el primer cop. desde aqui vull dir que jo personalment vai trobar a faltar a la meva rossa preferida (albert va x tu)q moltes gracies x recollir ls medalles. i disculpar-me xq am la taja q portava no us vai trobar a tunnel i em vai rallar i pirar!!! s q ja m'ho diuen que no puk veure....xo...
    Petons a totes i sobretot a tots!!!jiji

    GINA

    P.D: q sapigueu q a la merda d l'INEF avui man robat el mobil, merda d publika!!!

    By Anonymous Anónimo, at 16 mayo, 2006 00:03  

  • Joder..sembla ser que em vaig perdre LA FESTA,no??
    Serà qüestió que fem un altre sopar aviat!! Així podem anar les que no vam aparèixer l'altre dia.. (les causes eren justificades..)

    I.. jo tb he sentit alguna cosa de "tocamientos carnales" a Tunnel..jijiji...

    Marta

    Besines!

    By Anonymous Anónimo, at 16 mayo, 2006 00:57  

  • El meu final de la nit, va ser acompanyat de Marco Lora a la sortida, i no se pq pero o les sabates manaven grans o no podia caminar correctament.

    Bueno el mes gran va ser kuan vai voler pillar un taxi i no se si es pq soc morenet o moret, pero ningun subnormal me va vulguer portar a casa meua. Final vai arribar a les 6,30 a casa meua i havia sortit a les 4 de tunnel castanyufla.

    I a les 7,30 la meua xicota hem despertava per anar a ibiza, i al igual vai poder jugar a rugby a ibiza.

    Ei cocos hem deixo de beure!!!!

    By Anonymous Anónimo, at 16 mayo, 2006 12:02  

  • Gina! Thauras desforçar molt mes si creus que ens empasarem la historia de que no vas trobar a la gent al Tunel pk anaves taja???
    Volem la veritat.... o es que no es pot saber??

    Declaro prohibit tocarse antes de la Cafetera Cup, que si no la penya despres no esta per lo que esta! Guarros!!!

    By Blogger Satan, at 16 mayo, 2006 12:26  

Publicar un comentario

<< Home