COCOS RUGBY

jueves, mayo 25, 2006

Orgullós de ser coco


Cocos, d'aquí a deu minuts em recullen q vaig a Potiers a jugar una merda de torneig d’alcohòlics. Hi he d’anar perquè m’havia compromès amb una gent i ja sabeu lo chungo que es trobar-se amb el papelón de ser només 10 en un torneig.

Avui m’he sentit orgullós de ser coco. Tots us ho heu currat a muerte. Quina festassa. I la que us pegareu a la nit, mamons, serà, fijo, d’antologia. Quina enveja. Compte amb els rollets intercocodrals que després hi haurà marro.

Nois compteu amb mi pel que sigui quan sigui; inclòs us porto l’avia al metge si cal. Us estimo.

Coques, estic completa i obsessivament enamorat de totes i cadascuna de vosaltres. Sou les millor tant dins com fora del camp. Soc el vostre esclau i servidor.

Ermen

7 Comments:

  • vull saber-ho tot de la cocos cup.
    records des de australia.
    epero q els novatos pillessin d valent.
    i sobretot q els d la ub flipessin am el nostre esperit friki!

    BENET

    By Anonymous Anónimo, at 26 mayo, 2006 06:04  

  • BON DIA ERMEN!!! si q vam apretar si!!! fins q ens van fer fora! i el xino petat! portu dos sortides amb els coc@s i encara "per compromissos" no has vingut a cap sencera ... yo no digo nada eeeee
    Elena

    By Anonymous Anónimo, at 26 mayo, 2006 13:09  

  • Ermen tu si k ets grande!!
    cocos i coques forever!!

    Devorahombres

    By Anonymous Anónimo, at 26 mayo, 2006 19:50  

  • Nomes dirte ue a el utillero el va detindre els mossos.

    Vull mes info

    By Anonymous Anónimo, at 26 mayo, 2006 20:43  

  • El utillero Man of the Night! Despres de tocar el cul a una camarera i fotrel fora. Amenaça a rajar els porters i fotrelis dos trets a cadascun mentre pateja un cotxe davant els mossos!
    Quan la policia el va detenir i li van demanar qui era, va respondre:
    " Soy el utillero de los Cocos".
    Li van llegir els drets i cap al calabozo!

    By Blogger Satan, at 26 mayo, 2006 21:10  

  • aver aver... aixo mu vaig perdre!!! jo nomes em vaig quedar en que un porter estava allà fora de tunel amb la manguera del rollito soi el + duro de los antidisturbios! jeje
    Elena

    By Anonymous Anónimo, at 26 mayo, 2006 21:18  

  • Jopé quina festassa. Ja tinc ganes de que fem un sopar tots els cocos i les coques i que em tregui l'espina que tinc clavada de pegar-me un festival amb tos vosaltres.
    Cal dir que a França m'ho vaig passar genial; em vaig fer una patita lesió al turmell però rés q m'impedeixi fer unes birres amb vosaltres.

    By Anonymous Anónimo, at 29 mayo, 2006 22:24  

Publicar un comentario

<< Home