COCOS RUGBY

lunes, febrero 05, 2007

Sopar Cocos i un viatge pagat a les nostres mans!

Bueno Cocos, despres del Nadal i de fotre res... ja ha arribat lhora de fotres les putes piles!
El sopar de divendres passat va ser considerat com un fracas a nivell dassistencia, pero com un gran exit a nivell de diversio.... a les 23.00h ens trobavem al Chino ja mitic de Via Laietana:
Fraguel, Koala, Satan, John Lennon, Loko Krazy, Motivao i Arrebato!

La nit començava forta i plena de critiques pels cocos que shavien rajat: aixi en els primers 5 minuts ja es va poder sentir un:" el Punky se vende muy barato" (no direm lautor)...
Va ser un sopar tranquil on realment es va poder veure les ganes tremendes que tenien els presents per guanyar el Girona i poder fotre un viatge daquells que fan historia! com a minim aquests 7 queda clar que ho donaran tot el dimarts 13 de febrer en terres gironines!!!
Tot va acabar al Jamboree per variar amb les dances rituals daparellament i les consecutives arribades a casa fent zigazagues!!! Gran nit a pesar de tot...

Una de les baixes mes lamentables de la nit va ser la de Ermengol que ens va deixar tirats per un putu chocho, que trist i que baix esta caient aquest vella guardia, mare de deu! Per no fer encara no ha fet ni la cronica del ultim i increible sopar Cocodril!

Bueno sense mes i suposant que ja heu llegit el mail serios que he enviat, hem despedeixo afirmant una cosa que vaig dir a mitja nit i tot trompa pero que mantinc seriosament...
La mateixa nit del dia 13, penso pagar una puteta del Riviera al Man of the match votat per tot lequip despres de guanyar ok? nomes si es guanya! donc la meva paraula... aixo si, necessitare un seguit de cocos que ens hi acompanyin! qui sapunta???

Satan

P.D:la setmana que ve ens hi hem de deixar els collons (i ho dic en serio)

8 Comments:

  • Soc un miserable però coco fins la medul·la. Accepto la crítica i només diré en defensa meva que portava la tira sense mullar per culpa dels marejos i necessitava descarregar tot el meu amor en una fèmina abans d’acabar follant amb algun novato borratxo i perdre així algun jugador.
    Sobre la crònica, aviat, en quan tingui un ratet us l’escric, encara que la meva memòria no es gaire prodigiosa, així que m’inventaré de tot. Prepareu-vos.
    He tardat tant perquè fins ara havia estat fet una sopa, ara porto quasi una setmana molt menys marejat gràcies a un medicament miraculós i ja torno a afrontar la vida amb optimisme. Ja us explicaré com evoluciono.
    Sobre la puta al riviera, compteu amb tot el meu suport econòmic, qui es deixa la sang pels cocos mereix pillar qualsevol venèria a costa dels cocos. He dit.
    Els de Girona aniran, veuran i seran humiliats. No pot existir cap altre camí que la victòria absoluta i la total desfeta d’aquests follavaques.
    No sé encara com però he d’estar allà, encara que m’hagi d’infiltrar el dit del peu que m’he trencat (buenu, fisurat).
    Gira cocos is a fact.

    http://www.youtube.com/watch?v=en4Y0Lk9-90

    By Anonymous Anónimo, at 05 febrero, 2007 21:06  

  • El d’abans era jo. No sé que collons has fet Satan dels collons però has registrat el puto blog a la teva compte de gmail i ja només tu puts publicar mogudes. La tècnica i les noves tecnologies ens atrapen. Putes multinacionals. Joder!!!

    Sóc l’Ermen.

    By Anonymous Anónimo, at 05 febrero, 2007 21:14  

  • ja era hora de que això es mogues una mica, a veure primer de tot Satan, a mi no m'enganyes jo crec que vols ser tu el man of the match vols per així poder reafirmar i justifica la teva pobre vida sexual, i sobretot anarten de putes amb la conciencia ben tranquila, i si finalment no ets tu, ja hauras pensat "bueno com que jo haig d'anar-hi per collons", sobretot perque l'has de pagar de la teva butxaca, doncs tot et portara a cometre pecat després d'unes copes...que porcot!!

    Ermen estic per parlar amb algun metge i que m'expliqui si realment existeix alguna malatia semblant a la teva crec que estem davant d'un primer cas de Energumenitis greu o en tot cas, de embaras psicologic!! Vinga deixat de marejos i vine a fer el boig amb els teus amics, això si, no cal que portis ni merdes de gos ni peix podrit..

    No se que dir més...el punky..."buff sense comentaris" fa temps que ja no ets el prota i les coques ja comencen a mirar cap un altre lloc. Com diuen els diaris punky a la baixa...

    Això si comencen a subtituir-lo gent com el fraguel, lennon i nelly...amb aquest cartell estàs acabat!! Arrebato crec que et vas equivocar de carrera hauries d'estudiar farmacia no vegis les diferents subtancies estimulants que tenia l'altre dia...mare meva!! jo et cambiaria el nom pel El Quimic...

    No se nenes...no se que més dir...
    Apa, a cascar-la.

    Ahh! no he fet esment a lo del partit del dimarts perque la veritat es que qui no vingui per a mi es un marica acabat. Jo hi seré i vosaltres???

    By Anonymous Anónimo, at 06 febrero, 2007 14:43  

  • Me cagun la puta!queden 5 dies pel putu partit i no mel puc treure del cap... sa de guanyar!Ho donare tot!!!
    Per anarnus motivant aquest diumenge a la tarda podriem quedar a un pub irlandes al costat de casa meva per veure Ireland Vs France no???

    Satan

    By Blogger Satan, at 08 febrero, 2007 15:20  

  • fet!!! OHHH YESSSSSSSSSSSSSS!

    By Anonymous Anónimo, at 08 febrero, 2007 16:10  

  • Molt partit molt partit, però a qui ningú diu que va passar ahir!!!

    By Anonymous Anónimo, at 14 febrero, 2007 20:43  

  • Yo diré lo que paso el otro día 13, nos petaron el culo y nos dejamos humillar por el arbitro i los aligots. Fue un buen partido, lo que nos fallo fue la falta de huevos.

    By Anonymous Anónimo, at 15 febrero, 2007 11:13  

  • Gran tarda de rugby la viscuda a Girona el passat dimarts. Rugby, aportat sobretot pels incombustibles cocos contra uns gironins que basaven la seva estratègia en l’antijoc, recolzats –sempre- per un arbitratge, de la casa, i amb grans fums.
    Cec davant les infraccions del rival i distant amb els cocos; sempre ens volia deu metres lluny seu. Fet que a alguns, que anem falts de carinyo, ens afecta molt.
    Un gran resultat vistes les dificultats. Molt de cor i gran entrega contra una delantera molt potent que es tirava –literalment- al a piscina a cada ruck impedint als cocos exercir el seu característic jo ràpid, dinàmic i vistós.
    Amb el pobre subministrament de pilotes que rebien els nostres imaginatius tres quarts, les opcions ofensives van ser escasses. Però amb una línia tan luxosa, es va treure or de l’escassetat amb accions plenes de virtuosisme incontestables per un impotent Girona que ni l’àrbitre va poder anular.
    Gran partit que segons m’han dit no és definitiu , ja que s’ha de fer una tornada i amb només tres punts de desavantatge, a casa nostre, segur que remuntem i... CAP A LES FASES!!!

    Ermen

    By Anonymous Anónimo, at 15 febrero, 2007 18:17  

Publicar un comentario

<< Home