COCOS RUGBY

sábado, noviembre 25, 2006

UPC vs URL. Partit inolvidable!

Cocos! Aquest dimecres 22 ja es historia...
A les 13.30 saltaven al camp, com a Piliers: Pablo, Garfu and Tiger. A la segona linea: Miguel y Torre 1; una tercera linea de cine: Punky, Ian USA y Shark Sentis. De mitg mele: Cojon, seguit per un obertura magic: El Pilos. Com a centres, uns veterans del rugby universitari: Swet Dreams y Gusiluz. Els ales, la pareja porrera mitica: Arrebato y Chercoles. I darrera veientu tot molt negre: Marti!

El Mister patidor com ell sol i sabent el que ens jugavem de que mor dun infart, amb la seva carpeta taronja gay i calçat de rugby encara que va prometre que no jugaria... Satan!

La intensitat del partit es va fer notar, els cocos estaven molt motivats i la Upc no tenia intencio de posaro facil. Als 5 minuts una bona ostia entre dos cocos que volien matar "literalment" a un contrari van chocar de cap i Dreams va quedar noquejat! El pobre mister no sabia si truca a una ambulancia o directament al tanatori. Quin mal rollo Dreams, no me lo vuelvas a hacer eso!

En una contra de la Upc van deixar clar que ells tambe volien guanyar i van fer una gran marca despres duna progressio amb la delantera que demostrava que havien entrenat dur. Min. 20: 7 a 0. Pero la reaccio dels cocos no va trigar i poc despres el incomensurable Shark va aconseguir que els cocos poguessin empatar el match. 7 a 7.

Sa de dir que la delantera va treballar de collons, Punky anava a muerte y el americano o placaba tot. Les touches van sortir de coña, gran Torre I; si entrenessim ja seria la polla.
Amb aquest resultat vem anar a la mitja part. La tensio es notava!

Loko i Massimo van passar dales, i van entrar tambe el Cornella i lAlimanya. Valls va pasar de mitg mele, i lAxel va pasar de centre junt amb Boyz, un classic del st.cugat. No podiem fallar!

Tot i els canvis, la cosa no acabava de funcionar i en un cop de castig, els de la Upc es van adelantar deixant el marcador fins a 10 minuts del final a 10 a 7. El cor del mister no aguantaria massa.
En aquells moments es van poder veure grans jugades com la de Massimo Duti que recuperant un gran xut contrari va tirarse de cap contra la barrera defensiva. Quin home! Fraguel motivadissim com sempre va substituir aquest mentre dues xurris sel miraven a la grada...

Aixi que empassantse les seves propies paraules i enfundantse la camiseta dels cocos, un orgull identitari, Satan va saltar al camp passant de 15 i deixant al negre dala. Sembla que aquest canvi va donar una bocanada daire als cocos, que despres duna jugada satanica, el mitic Gusiluz va tirarse de cap pel tancat i va posar als cocos a 14 a 10...

A la propera jugada i despres duna errada de pase del obertura, en Boyz va interceptar la pilota i va marxar sol sota pals. 21 a 10! La Upc va intentar donar la volta al resultat, pero ja era tard, i els plactages dels cocodrils no cesaven. quina manera de defendre!

Quan larbitre va xiular el final, la bogeria cocodrila va esclatar. Victoria! El mitic Coco... drils va ser cridat com mai, i les fases ja es veien fins i tot mes aprop. Encara queda...

Per motius laborals no em vaig poder quedar al 3 temps, aixi que demano que algun testimoni expliqui que tal va anar i sobretot com es van portar els nostres novatos,ok?

Dilluns a entreno! Aquesta setmana la Ub! A por ellos!!!

Satan

8 Comments:

  • Me deixat de dir certes coses:

    1. Man of the Match: Shark

    2. Gran xut a pals escurat del Pilos.

    3. 28 convocats!

    Satan

    By Blogger Satan, at 25 noviembre, 2006 23:54  

  • Estic orgullós de ser coco.
    Sento, últimament, la meva absència de l’univers coco, però em passo el dia fet una sopa.
    Fa 7 setmanes que no em sento massa bé i la cosa ha anat a pitjor. Ara em passo tot el dia marejat. Té el seu costat còmic veure totes les coses rodant però és molt incòmode i m’ha apartat de les dues coses que més m’agraden (apart de les dones), el rugbi i l’alcohol.
    He estat anant a la mútua del rugbi i han sudat de mi, no volen fer proves cares, així que ara he anat a la meva mútua privada mentint ja que no em cobreix el rugbi.
    Aquesta setmana em fan un electroencefalograma amb privació de la son (dimarts al matí,, així que demà m’apunto de festa) i una ressonància magnètica.
    Ja us informaré de com evoluciona la cosa però no estic massa animat. Igualment rebre noticies com aquesta em fa sentir orgullós de ser coco.
    Nois sou els millors i ho sabeu, tant dins com fora del camp.
    Si demà no estic massa marejat passaré a veure-us una estoneta.
    Seguiu així, esteu fent una gran feina, les fases no se’ns escapen aquest any.

    By Anonymous Anónimo, at 26 noviembre, 2006 13:33  

  • millorat ermen, espero k et recuperis de seguida i que poguem tornar a gaudir dels teus estats de locura.

    Pd: he tornat a les 8 del mati del cumple del satan. La Satana va desapareixer a mitja nit, tot fuguin del alcoholisme d'enginyers. Sortida del Jamboree: Em trobo al Loko parlant un idioma estrany que ni jo ni un altre churri sabiem ben be que ens volia dir. Final, anem a esmorzar loco, churri molt bona, un promotor del jambore i un cambrer. Buff! Vaya noche!

    By Anonymous Anónimo, at 26 noviembre, 2006 16:43  

  • Nomes dir k felicitats a tots!
    va ser un gran partit i vai disfrutar com mai. UN fort aplaudiment a tots aquells cocos que per fi es van quedar fins tard al tercer temps.
    vem pillar un bon pet, ademes de despres empalmar amb la taja de veure guanyar al barça a la champions.
    aquest any no es poden escapar les fases!!!!!! VINGA COCOS!!!!!!!
    des de aqui dir que tots esperem k el ermen es recuperi ja que és una mica cla mascota i un més de la familia. ESTEM AMB TU ERMEN.
    sobre la locura matinera aamb el moty remarcar que es carne prohibida!!!!vaya papa portabem tots.
    ens veiem dilluns. una abraçada

    LOKO

    By Anonymous Anónimo, at 26 noviembre, 2006 21:51  

  • Chavals! Me oblidat de fer mencio en la cronica del polemic Motivao. Va substituir a Dreams durant lestona que va estar noquejat i a la segona va entrar de tercera robant una pilota clau a un gordito del UPC. Magic!
    Cada vegada es mes clar, Moti delanter!

    By Blogger Satan, at 26 noviembre, 2006 22:30  

  • jajaja...
    davanter jo? si sóc mig melé nat

    By Anonymous Anónimo, at 26 noviembre, 2006 23:48  

  • Aki el Punky:
    nanos aki parlem els de sempre eh!avui a lentrenu ja diré kuatre koses.
    Partit impresionan! no hi ha més. kokos forever!!!!

    By Anonymous Anónimo, at 27 noviembre, 2006 19:52  

  • Eii felicitats a tot l'equip!!!

    Primer que res dir al ermen k es recuperi, ke daki 2 disabtes estic a barna, per fer unes birres, bueno les farem per enganyar lo cos!!.

    Espero ke deixeu als de la ub tocats, i si fa falta els foteu de piños i ke señls passe la tonteria ke porten damunt!!

    Per cert van faltar noms com Krusty, toni loko sobrasada, ....

    Bueno daki poc estic jugant en tots vatros, fare 5 minuts de gloria, ja que desde la cocos cup no me posat el pantalo curt, ni per anar a la platja, estic fatal!!!.

    coco drilssssssssssssssssss

    By Anonymous Anónimo, at 28 noviembre, 2006 11:38  

Publicar un comentario

<< Home