COCOS RUGBY

miércoles, septiembre 20, 2006





Nous fitxatges des del tercer món, mina pels equips modestos com el nostre.

Mireu quin segona m’ha trobat en Satan en plena selva amazònica. Per fi crec que podré retirar-me del rugby universitari.

Cal dir que ja l’hem matriculat a un curs de chapa i pintura a l’ESADE.

L’animal Benet ens mostra fotos de les seves peripècies australs seguint amb la seva campanya pro-cocos.

Jo com us vaig dir tinc un cos d’insomni i us he posat el meu millor perfil.

La Gina... no coment, una pena que se’ns hagi anat a la UB, aquest nou look la feia més perra que mai.

Apa, com havia promès, la segona entrega ja la teniu aquí. Bon rugby.

Ermen

8 Comments:

  • Molt bones les fotes!!!
    Escolteu aquest any ens hem d'inscriure abans del 6 d'octubre amb tota la informació (nom, dni, correu, etc). No us preocupeu perque després es pot anar posant a més gent. L'unica putada es que el nom inscrit no es pot canviar fins la seguent temporada. Així qui ho sapiga segur ja pot dir-m'ho. Satan que es qui s'encarrega torna el 10. I ho necessitem per abans!!! Ja us explicare més coses quan fem la reunió. Una abraçada!!!

    By Anonymous Anónimo, at 21 septiembre, 2006 14:36  

  • Cocos Forever! molt bones ermen les fotos! Torno el 10 amb mes magia cocodrila que mai, aixo si amb 20 kg menys i 10 cm de titola mes curta... ho sento!

    COCO DRILS!!!!

    Es rumoreja que es fara un sopar per la meva arribada???

    By Blogger Satan, at 23 septiembre, 2006 02:30  

  • Ermen Golaf!!! Escolta te trucat perquè necessito enviar-te unes coses per e-mail i no tinc el teu mail bé (em sembla). Mel pots esciure a qui??? Quan abans millor. Una abraçada!!!

    By Anonymous Anónimo, at 25 septiembre, 2006 15:09  

  • ermengolaf@hotmail.com
    Coques, aprofiteu per enviar-me cartes d'amor. ;-)

    By Anonymous Anónimo, at 25 septiembre, 2006 16:07  

  • Hola a tots,

    Necessito urgentment fotos de la Cocodrils Cup. Millor si són de grup, es a dir, tots junts.
    Qui entingui que me las enviï al meu correu.

    És molt important ja que sense les fotus no podem acabar de fer els cartells promocionals!!!

    Una abraçada,

    By Anonymous Anónimo, at 27 septiembre, 2006 15:07  

  • Ermen! aqui a colombia diuen que estas ingressat a lhospital per un cop al cap o diarrea mental? es veritat? no em facis patir cabro!

    Satan

    By Blogger Satan, at 03 octubre, 2006 19:10  

  • No pateixis capità. Ja estic d’alta i els escaners diuen que al no haver-hi massa cerebral els danys son mínims.
    Però porto des de diumenge a nolotil per nit, sinó no dormo del mal de tarro q porto. I al cole amb els nens... terrible. Acabo que em pujo per les parets.
    Puto energumen de 200 quilos!!! Es veu que li agrada donar cops de cap. La part positiva és que a ell se li va obrir una bona ferida.
    M’han dit que dues setmanes de repòs total. Lògicament ahir ja vaig anar a entrenar. Soc un rugbyman!!! Buenu, no del tot, em vaig cagar i vaig donar voltes quan tocava contacte.

    By Anonymous Anónimo, at 04 octubre, 2006 08:21  

  • Aixo no es cagar-se...això es ser un rugbyman! Només s'ha de placar als partit... Placar es de lladres, si tens i mous ràpid la pilota no has de placar ni et poden placar, frase mítica del Ricard, que comparteixo. Vinga perdoneu per la intrusió, però es que el blog últimament esta mol soso. Garfu explicans la teva dieta, collons??

    By Anonymous Anónimo, at 05 octubre, 2006 02:14  

Publicar un comentario

<< Home