COCOS RUGBY

sábado, junio 03, 2006

Remember



Cocos! Crec que ara que estem mes units que mai... sobretot fora del camp!
Una bona imatge Remember del 2003, any de la creació del millor equip de rugby, pot tocar-nos l'anima i fer saltar alguna llagrima...
Quin equip que va anar a Malaga... quins viatges! Per lamor de cristu... Gira Cocos ya! o anem de fases lany que ve, pero necesito vidilla!

D'esquerra a dreta (dalt): Parra, Subnor,Raul,Loco Belga,Marc(obertura), Bernabeu, Xiscu, Mestres, Gigolo
A baix: Cotorra, Benet, Rapi (captain), Buxarrais, Krusty
A terra: Satan

Apa!disfruteula... en tinc moltes mes! Per cert, Xisco millor mig mele dels cocos hasta dia de hoy!

6 Comments:

  • Quina ràbia no sortir. Em sembla que estaba vomitant amb el Frankie por allí.
    Mític el chandal cutre de la Ramón Llull que vam haver de tornar. Mític.
    Satan, un dia hauriem d'escriure la història dels cocos des d'abans que fosin cocos. Ramon Llull, IQS, Blanquerna Team, IQS-Blanquerna i Ramón Llull (LCAFE) que esdevingué URL Cocodrils i aquest any les URL Cocodriles.
    Tiempos hermosos.
    Que grande que diria el Rapi.
    Secundo que Xiscu és el millor mitg de melè de la history of the cocos.

    By Anonymous Anónimo, at 03 junio, 2006 15:33  

  • la foto es super mitica, vos recordau del belga escalador de pals de rugbi, dela super-fumada al vestuari, la mele del primer partit conta aquellas gordos de las palmas, les guanyavem totes al igualque totes les touches,nois/es aquest es el gran precedent històric de la germanor en el nostre equip em de tornar als nostres origens de deixar-nos tota la pell pels nostres al camp i a la vida.

    Que grande la fumada que porto ja estic filosofant.
    som el cotorra i estic que trec fum.

    By Anonymous Anónimo, at 03 junio, 2006 17:39  

  • cotorra sempre igual
    jo encara recordo tot el fum q veu treure tu i dani i parra sortint dun taxi liant i xutant la porta dient fotela q mos kdem.

    i tb, els espersores d frankie xiscu i jo mateix!!!
    and james, amigo d satan?

    animal benet

    By Anonymous Anónimo, at 05 junio, 2006 09:02  

  • VAya pintas!!! jajaja

    By Anonymous Anónimo, at 05 junio, 2006 22:37  

  • Ei hem fareu sortir les llagrimetes!!

    Nomes vore la foto i recordar la habitació del tren del ermen, de la kual vai sortir a 4 potes, en tralladeta incluida; i ki no recorda al parra de barman?? jeje jej o ajudant als cambrers a posarmos cubalibrets, je j ejej. Jo crec ke als segurates de l'europa de l'est no els va fer cap gracia! jejejej.

    MES FOTOSSSSSSS

    By Anonymous Anónimo, at 06 junio, 2006 11:47  

  • Bueno bueno bueno!!!!Qui m'hauria dit a mi que els cocos acabarien tan grandes!!!buenas a tots,soc el Dani,el q va jugar d 10 en el primer ekip coco amb el capi satan!!!(tot i q la foto de malaga veig que m'na posat marc com nom!!!).Jo fa dos anys i pico q stic a paris i per aixo no jugo a rugby per aqui...pero aki tb tinc un ekipillo q ha arrivat a la final d frança d federal 3...bueno només dir q me'n alegro q tot hagi continuat i espero veureu's en alguna festa rugby (per cert jo stare per aki a principis d setembre aixi q si cuela cuela).Besos satan, rapi,marcos i la troupe!!!ciao

    By Anonymous Anónimo, at 25 julio, 2006 00:52  

Publicar un comentario

<< Home