COCOS RUGBY

viernes, junio 02, 2006

Rugbi Platja

Ey nanos i nanes, s’acosta l’estiu i la caloreta apreta. Hem acabat totes les competicions i... crec que parlo en boca de molts cocos i coques; no ve de gust acabar la temporada i adéu molt bones fins l’any que ve a la merda del camp de la UB.

Dons mireu tenim la possibilitat de seguir disfrutant-nos mútuament i seguir gaudint d’aquest esport que tant enganxats ens té. Tenim a la vista el circuit català de rugbi platja.

Mai m’atreviria a dir-vos que afrontéssim tot el circuit. Son masses caps de setmana i acabaríem farts del rugbi; però podríem al menys apuntar-nos a un torneig, sigui el que sigui, -què us sembla el d’Alella? (27 de juliol)-, i passarnos-ho d’allò més bé i el més important podríem veure les coques en biquini.

Obro aquesta noticia perquè em digueu qui estaria disposat/da a venir a passar un dia de platja i rugbi. Confirmeu assistència i després farem comptes. Com a mínim crec que tindríem que ser 10 coques i 10 cocos.

Les coques ja han demostrat que son les millors sobre l’herba i el fang acimentat (camp de la UB). Ara els toca demostrar la seva classe i perícia sobre la sorra.

Els cocos... buenu, què millor que fer-se uns porrets a l’ombra d’un parasol mentre engolim cervesa rere cervesa?

No us preocupeu per rés, jo ja m’encarregaria dels aspectes logístics, és a dir, les neveretes i bosses de congelats plagades de birres i la inscripció. Vinga animeu-vos que pot ser molt divertit i les coques poden, fijo, guanyar un altre títol per les nostres vitrines.

Ermen

11 Comments:

  • Ermen pensu q hi hauràn pokes cokes q es puguin resistir!!! Visca el RUGBI! I VISCA EL COC@S (Lu de veurens en bikini...no se si será possible...)

    By Anonymous Anónimo, at 02 junio, 2006 20:46  

  • Ermen! jo si estigues aqui saps que no fallaria, aquest any la Calanya no es presenta.
    Pero com ja saps el dia 6 de juliol marxo a Peru per dos mesos o mes... aixi que Satan no estara per veureu. Quina llastima!
    Badalona es el 2 de juliol???jejje

    By Blogger Satan, at 02 junio, 2006 21:36  

  • Dons Badalona. Mai hi he anat, ja ho miraré si som prous, però apunteu-vos ràpid q per aquestes coses hi ha dates límit.
    Un rugbi platja sense el nostre jugador més experimentat en aquest terreny no seria el mateix.
    Comptem per Badalona: Satan, noia desconeguda i jo mateix. Ja som 3 només falten 17. Apunteeeeuuuvooooossss!!!

    By Anonymous Anónimo, at 02 junio, 2006 21:42  

  • Yo si va mi corderito estaré allí, que después de depilar-me la espalda necesito banyos en el mar.
    Adiós tigres.

    By Anonymous Anónimo, at 02 junio, 2006 21:43  

  • Una coca que s'apunta Alella a Badalona i al que calgui.. ja que estaré aquí tot l'estiu treballant :( Algun esclau més de la seva economia aquest estiu????

    Sacris

    By Anonymous Anónimo, at 02 junio, 2006 23:21  

  • soc el cotorra y crec que em queden un parell de ossos per rompre,això vol dir que teniu un altre que pringat al estiu a la vostra disposició.
    Punky aquesta baixada de pantalons, demanant clemencia no es propia de un coco. ja m'has de dir on quedam la proxima vegada per començar a beure. Arriba a la vieja guardia.

    By Anonymous Anónimo, at 03 junio, 2006 01:28  

  • Eii aqui, una coca, que tampoc es perdrà ni el torneig de badalona ni el d'alella!! conteu amb mi !
    una altre pringada que treballarà a l'estiu.... o no?? m'ho estic repensant.. pq viure del rugby no es possible oi??
    MARTA "CAPTAIN"

    By Anonymous Anónimo, at 03 junio, 2006 12:25  

  • No us oblideu del seven de la rapita!!! Que és el torneig més important del calendari de rugby platja. Jo tampoc puc confirmar assitència perquè estic pendent de pirar a currar fora grna part de l'estiu.

    By Anonymous Anónimo, at 04 junio, 2006 16:10  

  • Kotorra kedem kuan vulguis aki tens el meu mb 618033131, truka'm i nem a fer el ke vulguis (t'apuntes a una nit punky????). Per cert lu dle rugby platja jo vindre a posar-me morenu pk lu kes´el meu ombru dubto ke estigui a punt però veuré ke si pot fer.
    Vinga! COCO......DRILS!!!!
    PUNKY

    By Anonymous Anónimo, at 04 junio, 2006 18:27  

  • ei coc@s!!!! rugby platja es = a solete, morenus lleugers de roba, ties amb bikinis petitets, birres i festa? joder! pos ningu podria dir que no!!! axi q al d'alella segu q hi sok xq ja no currare i al del dia 2 intentare estar tmb (no me pierdo al capi en banyador ni loka,jeje)xo a la resta...mmmm...estare em el senyor Eto'o ensenyant als xavals a jugar a futbol.

    COC@Skisses!!!

    By Anonymous Anónimo, at 05 junio, 2006 15:53  

  • Ei es veritat, s'haura de fer algo al seven de la rapita; però akest tema ho porta el parra, ja que ell te els contactes amb el xiringuito ki ho organitza, aixi ke inundeu de mails al parra para ke se pose les piles.

    Jo intentare estar as sevens si no estic currant a ibiza, i si veniu per alla ja us posare uns cubatetes, je je je.

    By Anonymous Anónimo, at 06 junio, 2006 11:50  

Publicar un comentario

<< Home