COCOS RUGBY

jueves, agosto 31, 2006

Doneu senyals de vida, això ja engega


La cúpula dels cocos està movent fils per engegar altre cop la màquina. De moment les noticies volen:

Hem parlat amb l’ambaixada de Bolívia i les negociacions amb els indis wakan de l’Amazones perquè alliberin al nostre capità rutllen força bé.

Un cop passada la prova de posar certa part del cos dintre d’un niu de formigues carnívores gegants els indígenes de la zona s’adonaren que no el bo d’en Satan no era una espècie de semidéu sinó un simple buscavides massa fumat.

Els promotors del creuer raynbow-steel, encara posen pegues a cedir-nos a en Moti i al Valls degut al gran èxit de l’espectacle Sirenes de l’Edèn, delícia del públic gay.

Sobre l’Àxel sembla ser que està bastant sensible ja que va trobar-se a la Devorah fent-s’ho amb un pigmeu a l’hotel de Waikiky on celebraven el seu aniversari de parella. Si podeu, truqueu-lo i animeu-lo que s’ha tancat en si mateix i fa setmanes que no surt de la seva habitació.

El loko i el garfu segueixen al calabós de la comissaria de la policia local de Sant Antoni (Eivissa) per un petit altercat que esdevingué en una batalla campal entre 700 persones. I tot per unes rules. Com està el món!!!

En sobrassada toni, ja ha tornat del Tibet on li han reconstruït l’esquena amb tècniques mil·lenàries, al Punky se l’ha vist demanant dos euros per pillar un tren de tornada a casa, en Rapi està enamorat, el problema és que no sap de qui, en Krusty s’ha rapat al zero i ha patit una insolació jugant a padel amb l’Arrebato que segueix un tractament de depilació làser de les aixelles ja que ni ell mateix suportava la seva olor corporal.

Altres cocos segueixen totalment desapareguts, el novato de l’any des que va rebre el prestigiós premi no ha tornat a donar senyals de vida, rumors el situen en un xirignuito de Cabo Verde amb un amo anomenat Castrinyo que es molt, molt, molt pròxim amb ell. Aquest ja no tornarà a caminar de peu.

Afegiu les noticies que tingueu dels cocos i coques, d’aquestes últimes puc dir poca cosa ja que tinc poca informació arrel de la denuncia per acosament que em van plantar; només les trucava 70 vegades al dia, estic molt sol :-(

Jo apart del meu cos d’insomni esculpit amb suor i esforç poc us puc oferir. D’anècdotes, apart d’allò de la nata i les 67 sueques ha estat un estiu tranquil·let.

Poseu palla que això està molt mort.

Ermen

8 Comments:

  • Eiii, nanus!!! Jo stic d'examens i ara mateix a partat de tota distracció. Aquest any espero que sigui un festival!! Axel collons et juro que com aquest any no rendeixis et fotrem de pilar perque algú et desnuqui. De totes maneres també m'aplico al mateix cuento ja que l'any passat no vaig estar massa comode, buscant la meva posició en el camp. Però a renascut un nou MOTI més motivat que mai...
    Escolteu, espero que aquest any donem el callo i anem d'una puta vegada a la fase final dels campionats d'espanya. I també solucionar una cosa pendent que tenim amb uns que van de blau...pronuncia el nom em produeix angunia eggsss!!

    By Anonymous Anónimo, at 01 septiembre, 2006 13:03  

  • b, jo per aqui australia vaig tenir un problemilla quan estava bussejant em vaig trobar un paio q la liava molt, i b, li vaig fotre un punyo al pur estil toni soborassada. i b, ara m'he assabentat q li deien caçador d cocodrils.....
    animal benet
    com esteu tots els altres?

    By Anonymous Anónimo, at 05 septiembre, 2006 02:25  

  • aki punky al habla!! Després d'un estiu treballant i molta borraxera us he de dir dues notícies:
    1: el PUNKY MARXA de la Blanjerna
    2: el punky seguirà (si em deixeu) am els kokos.
    He canviat el meu rumb d'estudis kap al periodisme després de veure les crònikes impressionants del papi ermen.
    M'en vai dos anys a fer humanitats per saltar a segon cicle a la pompeu per fer periodisme.
    Buenu kokos us portu al kor k u sapigueu.
    PD: sopar de pretemporada???

    By Anonymous Anónimo, at 07 septiembre, 2006 17:17  

  • Ai nois que això és el nostre esfondrament.
    El Benet agredint al ja difunt –sempre el duré al meu cor (conyes fora)- caçacocodrils. El punky buscant el seu camí a la vida quan ja l’havia trobat. Nano la teva vida son els cocos, tot el demés és intranscendent. I el Moti motivat com sempre però el noto menys convençut.
    Què pasa cocos? Perquè no dieu que esteu vius? Vull un missatge de cadascú de vosaltres començant per tu capità que per molts cactus al·lucinògens que t’hagis fotut sé que saps que ets un coco.
    Axel, malparia, saluda que m’has costat 406 euros que no tinc. Quan ens vam trobar al pujar a la vorera vaig punxar una roda i com que estaven fotudes les quatre les he hagut de canviar el millor mes de l’any. Seguro del cotxe i la llar, rodes, comunitat i certs gastos de caire més privat m’han deixat escurat. Proposo una col·lecta per ajudar a aquest coco empobrit.
    Apa nanos, digueu coses o tornaré a dimitir. Si! havia dimitit, el que passa és que al haver-ho fet no hi havia ningú que pogués posar la noticia. Així que frustrat pel poc reconeixement de dita dimissió, he retornat al càrrec de blogger oficial.
    Muacks nanos i nanes, també volem saber de les coques. Hi ha rumors que situen la Gina a la UB? Ay, ay, ay. Que ens quedem sense nus gratuïts!!!!
    Per cert em va trucar el Guarrior. Em pensava que volia el número del punky per donar-li amor però només era per comentar-me no sé què d’una amiga seva que sense voler em vaig... buenu, ja se sap, l’estiu, la calor, l’alcohol. Mala vida!!!

    By Anonymous Anónimo, at 07 septiembre, 2006 19:22  

  • Me cagun la puta Cocos! No sabeu com us he trobat a faltar aquest estiu!
    El vostre estimat Capita es troba despres de 2mesos perseguint ossos panda pel Peru, a Equador! Aquesta setmana que ve entro a Colombia i fins el 10 doctubre no "tornare" a Bcn... Potser torno en una caixa, no ho descarto!
    Vaig a fer els fitxaxes per lany que ve, un tercera que substitueixi el desertor del Punky i un centro que corri mes que el putu Axel!

    Parlant en serio, aquest any fotrem grans coses, incloses la gira Cocos!ok? Quan arribi reunio multitudinaria al canto i comencem a tope! Farras a man salva per tenir content al borratxu del Ermen i sortides amb el femeni per demostrarlis qui son els veritables mascles!

    Punky: Mai deixaras de ser un coco i a menys que canviis dequip (pobre de tu) ens ho montarem perque juguis!jejeje....

    Una abraçada a tots i totes!
    COCO... DRILS!!!

    SATAN

    By Blogger Satan, at 08 septiembre, 2006 02:24  

  • COCA 1, 2, 3 PROBANDO!?!?!?!?!?

    Sorry per la meva incomunicació pero .... no he estat en condicions!!! jeje
    weno punki molta sort al teu nou camí!!! em quedo més tranquila al saber que no serás profe ...

    Hi ha gent que al tornar de vacances fa bones propostes pel nou curs ... jo espero espero que aquesta nova temporada les coques tornem al campionat despanya i que els cocos tb veniuuuuuuuuuu q será mes divertit!!!

    que deieu de festa pretemporada?!
    ELENA

    By Anonymous Anónimo, at 09 septiembre, 2006 01:57  

  • Dubtes de la meva motivació??? Repeteixo ha renascut un nou moti, 2n centro, capaç de fer marques a tutiplen a sudàfrica i ha on sigui. Per tant estic amb més motivació que mai!!! Estic super-requete-mega-ultra MOTIVAT!!!! Punky veig que dels camins que hi han a la vida has escollit el més gay y de color rosa que podies triar. Deixa els cocos i la url és un delicte!!! Si et serveix d'algo jo abans de la merda de LCAFE vaig ser durant dos anys estudiant de Humanitats a la Pompeu amb la il·lusió de fer periodisme (2n cicle). Però després ten adones que de 85 places que hi han, només els de 1er cicle d'humanitats tenen assigandes unes 5 i es presenten 300 alumnes. Per tant has de tenir mitja d'excell·lent o matricula i sort a l'examen d'acces. Aixo si a la Pompeu hi han moltes xurris i el bar és de puta mare. Molta sort!!! Ahh a més demanali curro al satan pq només amb humanitats els curros van escassos. Ho sento ser tan puta però t'ho dic molt en serio...

    By Anonymous Anónimo, at 10 septiembre, 2006 00:54  

  • Puto moti de merda!! jajaaj, tranki home jo akets dos anys pensu intentar estar a tope per treu re el maxim de mi, ja me passat un any al bar i a la tamrita i ara toka estudiar una miketa i fer les coses bé. Coc@s jo seguiré jugant amb vosaltres pk la ramun llul és una merda po els cocos és el millor de tot akell tingaldu religiós i catalanista. Apa un petó esperu ke hi hagiu una reunió da'ki pok i ke la gent escrigui més joderrr.

    By Anonymous Anónimo, at 03 octubre, 2006 16:37  

Publicar un comentario

<< Home