COCOS RUGBY

jueves, junio 29, 2006

Seven platja L'Ametlla de Mar


Cocos el 8 de juliol hi ha el torneig de rugby platja a l'ametlla de mar, on podem participar tan el masculi com el femeni.
La veritat que es un torneig molt atractiu. On jo he participat juntament amb la calanya i tots els anys ens ho hem pasat de muerte!!
El torneig comença sobre les 11 del mati i pot durar per als mes festers fins les altes hores de la matinada.
L'ametlla de mar es caracteritza per tenir les noies mes makes de les terres de l'ebre. Sobre el tema dels nois; cokes nomes heu de tenir ulls per als cocos!!!je jjeej. No en serio hi haura molt de caxondeo. Si hi ha gent interessada podem inscriure l'ekip, sino pues no passa res. Si algu vol anar jo estare alli fent unes birres al xiringuito.

Els ke esteu interessats tan nois com noies m'ho feu saber!
RAPI

5 Comments:

  • 1- rapi
    2-
    3-
    ....

    ki mes

    By Anonymous Anónimo, at 29 junio, 2006 10:44  

  • Rapi! si jo estigues aquest estiu a Catalunya em tindries alla, i ho saps! L'any passat el varem guanyar nosaltres, la Calanya!
    Gran foto aquesta, per cert acabaves de fer avant suposo??? jejeje. tens mes fotos? pasameles!

    Una abrasada, en una setmana estare volant a Peru!

    By Blogger Satan, at 29 junio, 2006 14:46  

  • Marranot!!! ja m'agradaria venir pero tampoc hi soc, estare volant cap a suid afrika!! Pero m'apunto al seven de la rapita o a casa teva a menjar paella rapitenca.
    Vinga, una abraçada!!!

    By Anonymous Anónimo, at 29 junio, 2006 17:01  

  • Eis, coques, com vau quedar?
    Podem parlar d'una altre gran victòria?
    Jo em vaig arrossegar pel seven de Sant Cugat. Els 6 quilos q he guanyat des del final de temporada em passen factura.
    Però, per molt que digueu tinc estudis q demostren q això no té rés a veure amb l’alcohol.

    By Anonymous Anónimo, at 04 julio, 2006 13:36  

  • Disculpeu! Que tindrien fotos dl seven que surt a la foto del blog?? Vaig participar i m'agradaria recopilar-ne algunes. Gràcies!!!!

    By Blogger Mr.Jonsson, at 29 abril, 2021 17:50  

Publicar un comentario

<< Home