COCOS RUGBY

lunes, junio 19, 2006

Ja està tot a punt

Dijous 22 de Juny a les 22 a la parada de metro Jaume I de la línea 4 (groga) (Plaça Jaume I)

Dia difícil amb una dura ressaca. Primera festa amb cocos. Millor dit, coques, de la qual no recordo rés. Mirant el mòbil... vaig trucar a molta gent. Déu meu, m’estic abocant altre cop a la mala vida. Acabaré tan malament com el capità.

La part positiva es que tot i la taja no vaig trucar a la ex com faig en aquests casos quan perdo el control.

Demano disculpes a tothom a qui pogués ferir la sensibilitat o agredir verbalment. Si és el cas. Sincerament només recordo haver pres una cerveseta al dinar i una altre, i una altre i una altre i a partir d’aquí les coses son borroses. Era el meu aniversari!!!

Gina, on et vas posar. Vas desaparèixer al més pur estil moti.

Buenu, tot i aquesta punxada que m’apreta el cap, afronto aquesta setmana amb una gran alegria perquè dijous és el nostre gran sopar. Cocos, estigueu on estigueu, teniu que venir.

Ens serviran en el mític Wilson les cambreres del Hooters que el moti s’ha encarregat de portar des dels EEUU només per aquesta ocasió. Quin pallo!!!

Hi haurà entrega de premis, gimcana, discurs del capi, titelles, xocolata... i pels novatos... molta, molta canya. Serà gran!!!

Tots els novatos han de portar botes d’aigua, cangur, un necesser amb raspall i pasta de dents, sabó de mans, tirites... sac de dormir, xancles...

Se me’n va!!! No, en serio, només heu de portar moltes ganes de gresca i l’estómac preparat per rebre tequila a cantiduvi. El preu del sopar rondarà els 20 euros;15 euros avall o 15 amunt. Je, je. M’he de pagar l’hipoteca.

Ja han confirmat quasi totes les coques i els cocos sembla que també tindran una bona representació, però seria genial que hi fóssim tots així que ja esteu anant a córrer i al gimnàs tota la setmana per compensar els excessos als que ens obligarem aquest dijous.

Visca els cocos!!!

Ermen

7 Comments:

  • Nanus! Lu dakest dijous sera enorme! Todos los cocos i cocas reunits per la ocasio! i quina ocasio!
    Estic ansios per saber qui haura guanyat els premis cocodrils!!!
    Deu meu!!!
    Que arribi ja dijous!!!

    By Blogger Satan, at 19 junio, 2006 21:33  

  • Disculpes acceptades

    "vícitma de la teva borraxera"

    PD. ...i no mintentis liar amb ningú! pesadooo jeje

    By Anonymous Anónimo, at 20 junio, 2006 12:49  

  • Atenció Cocos! A dos dies pel sopar hi han confirmades 25 persones!!! Encara faltan per confirmar 13 persones mes...
    Oh my god!!!
    La que nos esperaaaa!

    By Blogger Satan, at 20 junio, 2006 21:26  

  • Me has contado hombretón???
    Que mi niño no viene si no es conmigo al lado.

    By Anonymous Anónimo, at 20 junio, 2006 23:39  

  • Deu meu! Confirmats una colla de novatos que fa por... entre ells el mitic Farruquito i el Utillero!
    que deu ens agafi confesats dema!
    COCO... DRILS!

    By Blogger Satan, at 21 junio, 2006 22:10  

  • Yes, si va el utillero jo estare alli, esta noche kiero bailar con farrukito!!!!


    El Rapi Alias el moro ke trabaja en plaza catalunya guardando carteras!!

    By Anonymous Anónimo, at 22 junio, 2006 17:20  

  • Perque no penjeu les fotos del sopar?!

    By Anonymous Anónimo, at 27 junio, 2006 13:23  

Publicar un comentario

<< Home