COCOS RUGBY

jueves, junio 15, 2006

Dos cocos van a la Catalana.

Si nois, no un, sinó dos cocos lluitaran pels colors de la nostra terra en un partit internacional contra la potent selecció del País Basc.

Animem a tots els cocos i coques a anar diumenge al camp de rugbi del R.C. Cornellà a animar a aquests dos enxufats.

El partit començarà a les 12 però us aconsellem d’anar una estoneta abans perquè serà tota una festa del rugbi. Per descomptat que l’entrada serà de franc.




Aquí els podem observar durant els entrenaments d'aquesta setmana.

8 Comments:

  • Qui és l'altre???

    By Anonymous Anónimo, at 15 junio, 2006 18:22  

  • ja ho he mirat, molta sort ermen i axel. Axel enrecordat, treu pit!!!

    By Anonymous Anónimo, at 15 junio, 2006 18:27  

  • Ei l'oriol garcia conta com a coco?? o es mig?jejjjejej.

    By Anonymous Anónimo, at 15 junio, 2006 21:21  

  • loriol garcia ni aigua! es un renegat!
    Felicitats ermen i axel! Que no us caiguin mes de 50 a poder ser...
    ens veiem dijous cabrons!

    By Blogger Satan, at 15 junio, 2006 21:32  

  • Tranki moti treure pit!!

    By Anonymous Anónimo, at 16 junio, 2006 17:58  

  • Com explicar on està el camp del Cornellà. Mmmmm... Avinguda del Baix Llobregat sense número. Es pot anar amb carrilet des de plaça espanya. et deix quasi al costat o amb metro L-5 encara q ja tocaria caminar 10 minutets.
    Si algú vol que li expliqui, truqueu-me i ho intentaré.
    El partit es teòricament gratis, si us volguessin cobrar, li he donat 30 entrades al Satan, el truqueu i fora.
    Igualment si dieu que sou amics meus (Ermengol Alemany) de la universitat no us posaran cap problema i si us el posen pregunteu el nom de qui estigui a la entrada que me'l carrego. Al meu club els meus amics no paguen.
    Ja ho deixaré dit, en el cas superimprobable que se’ls acudeixi cobrar.

    By Anonymous Anónimo, at 16 junio, 2006 20:44  

  • eeeeeeeeee floooor q jo tb mapuntu a animar-los está claaaaaaaro!!! (xo regalen algo jeje encara q segur q ens u passarem molt bé comentant "les jugades" jijiji) oe oe oe!!! FELICITATS ermen i axel!
    elena

    By Anonymous Anónimo, at 16 junio, 2006 22:40  

  • uffffffffffff
    Ermen vai dir q aniria i tot i que m'he anat a dormir a les 8 del matí i m'he aixecat a les 11 amb la trucada de la eli he CUMPLIDO, me siento orgullosa!jeje i ara em dius de sortir aquesta nit, pues...vaia dinar, fai una siestecilla de 6 hores aprox. que tinc molta son acumulada i te dic algo! (no te digo q no eee)

    Resum del partit "estas fondón" jeje pero me gustas igual jeje

    Axel! fins q m'he adonat que erats l'11 ... joeeeeeeer no veia! molt bé!!

    Weno ja avisareu un altre partit eee i avera si fem 3er teeeeeemps!!! un partit sense 3er temps...on s'ha vist! flipaaaaan! En tota la meva llarga i curtida carrera de jugadora de rugbi mai m'havia trobat en aquesta situació ...aisssssss (kin desengany, ens as volgut consolar i distreure la nostre atenció amb les enganxines però no es pot sustituir amb res un 3er temps)

    Elena

    By Anonymous Anónimo, at 18 junio, 2006 15:24  

Publicar un comentario

<< Home